עוברים דירה (שוב)

החלטתי על איחוד בלוגים. עם קוראיי הנאמנים הסליחה.

באמת מצטערת. כשהחלטתי לעזוב את תפוז, לא ישבתי לתכנן כלום, פשוט הלכתי עם מה שנראה לי טבעי. בינתיים עבר חודש, היה לי זמן לחשוב קצת, והגעתי למסקנה שזה לא מעשי בשבילי להמשיך עם ההפרדה הזאת בין בלוג ראשי לבין בלוג רק לעניינים לשוניים. אז מעכשיו, הבלוג שלי יהיה כולו במקום אחד.

בואו, בואו, אני מכינה קפה.

———————————-

לינק לבלוג שלי: דודשלה


לא, לא, זה לא היה סופי! עברתי שוב – בואו, בואו, יש קפה!

2 מחשבות על “עוברים דירה (שוב)

  1. מכיוון שאני מנויה על שלושת הבלוגים שלך (שעכשיו רק שניים מהם פעילים וגם הם התאחדו), לגמרי אין לי בעיה עם זה. אם לא היית מציינת את השתלשלות הארועים – רוב לוודאי שכלל לא הייתי מבחינה. משציינת והבחנתי אני שוב קצת מצטערת על עזיבת התפוז. אך רצונו של אדם – כבודו. אני כאן!

    המשך ערב מוצלח לך

ומה דעתכם?

