על סתיו ועל תפוזים

טוב, זהו, נמאס לי מתפוז. התחיל להימאס לי כי הפרסומות נהיו יותר ויותר אגרסיביות, אבל היום ניסיתי לפרסם רשומה בת שני משפטים עם תמונה והעורך פשוט לא הסכים להעלות את התמונה. ניסיתי כמה פעמים, יצאתי וניקיתי cache וחזרתי ו… כלום. לא מסכים, ולא נותן לי הודעת שגיאה כדי להסביר לי למה – אם התמונה גדולה מדי או משהו, אז שיגיד!

אז זהו. די. אני מחזירה לחיים את הבלוג הזה, שיצרתי מזמן והזנחתי, וכאן אפרסם מעכשיו את הרהוריי. (חוץ מהרהוריי בענייני לשון, שימשיכו להתגורר בבלוג הלשוני שלי.)

כל מה שרציתי להגיד שם בתפוז זה: כן, סתיו, באמת – עד עכשיו הרגשתי שאמנם קריר ויש פחות שמש, אבל זה עדיין לא ממש סתיו כי העצים עוד מכוסים בעלים ירוקים. אתמול יצאתי לטייל אחה"צ וראיתי: אכן, סתיו!

סתיו 2013

8 מחשבות על “על סתיו ועל תפוזים

    • אופס… פוסט ישן נושן – מניחה שתפוז עשה איזה תרגיל מוזר ולכן גם את וגם עננת הגעתן לכאן עכשיו. (ביקרתי שם לעדכן קצת, ונראה לי שלחצתי על כפתור לא נכון או משהו והערתי לחיים את הפוסט שבו הפניתי לכאן בזמנו.)

      אנחנו כאן בעיצומו של קיץ – אבל לא כמו בארץ. (וכמובן שלא לוהט כאן מהבחינות האחרות…)

  1. סתיו… אני מתגעגעת לסתיו…
    ועוד יותר לחורף….
    וכאן יש לנו עוד חודשיים של קיץ…
    בהצלחה – גם לי נוח יותר בוורדפרס מאשר בתפוז, למרות שאני עובדת קשה על הפונטים…

    • אופס… פוסט ישן נושן – מניחה שתפוז עשה איזה תרגיל מוזר ולכן גם את וגם גילת הגעתן לכאן עכשיו. (ביקרתי שם לעדכן קצת, ונראה לי שלחצתי על כפתור לא נכון או משהו והערתי לחיים את הפוסט שבו הפניתי לכאן בזמנו.)

      אנחנו כאן בעיצומו של קיץ – אבל לא כמו בארץ.

  2. פינגבק: זהו, באמת סתיו – ודי, נמאס לי מתפוז | מירב מקלפת תפוזים

ומה דעתכם?

