סוף סוף!

בדף שבו אנחנו קוראים את הבלוגים שאנחנו מנויים עליהם, הזיזו את התמונה לשוליים השמאליים כך שהיא לא מסתירה את תחילת הפוסט.

ולקוראי וורדפרס בעברית היתה אורה ושמחה.

ודרך אגב – שמחתי לראות שהתיקונים שלי לתרגום וורדפרס התקבלו בסופו של דבר. אחד מהם היה תיקון של טעות מאד מרגיזה שגרמה לפוסטים שלי (לא כאן, בבלוג הלשוני שלי) להיות מוצגים כאילו הם פורסמו "בתאריך [הכנס שם קטגוריה]" (למשל "בתאריך בלוג"). ועדיין אני תוהה אם איך שתרגמתי את "read my subscriptions" זה הפתרון האידיאלי – הבעייתיות כאן היא עם זה שאם נכתוב בעברית "המנויים שלי" זה יהיה דו-משמעי, כי המנויים שלי זה גם האנשים שמנויים על הבלוג שלי. המממ… נראה לי שכדאי להעתיק את התהייה הזאת לבלוג הלשוני שלי, כי זה כבר לא רק עניין וורדפרסי אלא גם עניין של מילים.

בכל אופן, בקיצור, תרגמתי את זה ל"לקרוא את הבלוגים שאני מנוי עליהם", אבל זה טיפה ארוך ולא כל כך טוב מבחינת התצוגה – אין שם מקום לכל כך הרבה טקסט.

אבל בינתיים כתבתי על זה יותר בפירוט בדודשלה.

נ.ב. השינוי ששמחתי עליו כל כך בדף שבו אנחנו קוראים את הבלוגים שאנחנו מנויים עליהם – ממש נחוץ גם לדף המעקב אחר תגובות שלי, וגם דף ה-tag surfing. מקווה שעובדים על זה…

ומה דעתכם?

