אוף

טוב, ניסיתי כל מיני ערכות עיצוב ונראה לי שאשאר עם זאת. הדבר היחיד בה שמעצבן אותי זה הבאג בתצוגת התאריך. משום מה, לא משנה מה אני בוחרת בהגדרות, תצוגת התאריך נשארת במתכונת המוזרה הזאת החצי-אנגלית חצי-עברית. אולי זו דרך לסמל את הדו-לשוניות שלי? (31/1/11 עידכון: הבאג תוקן, ותודה ליואב פרחי שהביאנו הלום, ושאישר את תיקוניי לתרגום וורדפרס לעברית (ראו תגובות). הצפרדע מקרקרת בשמחה!)

חיפשתי במורפיקס איך אומרים fussy והקרוב ביותר מהרשימה שהם מציעים זה שאני דקדקנית. אבל לדעתי המילה הזאת לא מעבירה את אותה התחושה של המילה האנגלית fussy, התחושה של מישהו שכל דבר מאיזושהי סיבה (שנראית לאחרים שולית) לא מתאים לו, לא נוח לו, לא נראה לו, לא מסתדר לו… זו אני בנסיוני למצוא את ערכת העיצוב האידיאלית לאתר הזה.

הראשונה שניסיתי היתה הערכה שמקבלים בתור ברירת מחדל, והיא נחמדה מאד אבל יש שם קטע מעאפן כזה שבתחתית כל רשומה הם מציגים את תמונת הכותב עם תמצית פרופיל או משהו – שיכול להיות שימושי בבלוג קבוצתי, כשפוסטים שונים נכתבים ע"י אנשים שונים, אבל לא כאן כשזו רק אני, במצב התחזות לצפרדע.

יש מבחר עצום, אבל אני מוגבלת קודם כל לאלה שמותאמות לכתיבה מימין לשמאל, ומכיוון שרציתי להציג בראש הדף את תמונת הצפרדע בחלון הייתי מוגבלת גם לאלה שמרשות לך להעלות תמונת כותרת משלך. אחר כך נכנסים לעניינים כמו פונטים שאני שונאת, צבעים שנראים לי דוחים, סגנון שהוא פשוט לא הסטייל שלי, ועוד כל מיני עניינים כמו איפה בעמוד הם שמים את הווידג'טים (יש ערכת עיצוב אחת ממש יפה אבל הווידג'טים כולם בתחתית המסך, מה שממש לא נראה לי) וכו' וכו' וכו'…

אז כן, I'm fussy – שלדעתי זה שילוב של דקדקנות עם קטנוניות פלוס קצת תיבול של איזו מפונקות קלה – אולי אני דַקְדְקַטְנוּנֶקֶת?

אבל אני חושבת שבחנתי את כל האופציות, מיציתי את מיגוון האפשרויות, וזהו. הגיע הזמן להפסיק להתעסק עם זה ולעבור לסדר אכילת שוקולד.

6 מחשבות על “אוף

    • נפלא! תודה! לא תיארתי לעצמי שיש מישהו שמפטרל כאן וקורא קיטורי בלוגרים ואפילו מטפל בהם – התרשמתי!

      ובאותה הזדמנות בעניין אחר, רווח לי לראות שתיקוני התרגום באמת מתבצעים – חששתי שעבודתי היתה לחינם. (כתבתי על זה בבלוג הלשוני שלי כאן.)

      יש כאן בלוגרית אחת מאד מאד שמחה!

ומה דעתכם?

