טוב, סוף סוף יש צפרדע

אז אולי אפילו אתחיל לכתוב כאן מתישהו…

סליחה. אני מארגנת פה שני בלוגים בו-זמנית, וחוץ מזה גם ממשיכה לבלגג במקומות אחרים ובכלל, החיים… אבל את צילומי הצפרדע סוף סוף ביצעתי, ואפילו הצלחתי לשכנע אותה לעלות כאן לאתר, אז אי אפשר לומר שאין התקדמות. זאת אומרת אפשר לומר, אבל זה לא יהיה נכון. הפדנטים שבינינו מתעקשים להצביע על כך שיש הבדל בין "אפשר" לבין "סביר" או "הגיוני".

בעלי סובל רבות מהנטייה הזאת שלי לפדנטיות. הוא למד כבר שלשאול אותי שאלה שמתחילה ב-Can I (מילולית: האם אני יכול?) זה אומר שהוא עלול לקבל תשובה בנוסח: אני בטוחה שאתה מסוגל (במקום: כן, כמובן, יקירי, תרגיש חופשי).

וזה הכל אשמת אחי הגדול, שגידל אותי על תשובות כאלה.

ומה דעתכם?

